Pénzt nyert a Google pályázatán az Origo, de az amerikai cég később visszavonta a milliókat

2019-04-03 18:51, hvg.hu - Üzlet

A két esemény között megjelent egy cikk a New York Timeson arról, hogy alakult át az oldal független sajtótermékből kormányszócsővé.

Tovább »